Brandanalyse / Brandkonsulenten / Sparring / Design / Om Marketing Extended / Kontakt
Marketing Extended
Brandkonsulenten
Målret dit brand
Marketing support
Brand kommunikation
Konceptudvikling

Målret dit brand

Marketing Extended identificerer områder, hvor dit brand har en stærk og konkurrencemæssig fordel og realiserer denne i samarbejde med dig.

Nutidens forbrugerne køber ikke et produkt, de køber et brand, der repræsenterer de holdninger og oplevelser, som produkterne bygger på. I et overfyldt marked overlever de brands, der ved, hvad de står for og som udvikler ægte relationer med forbrugeren.

Formålet med branding er, at skabe en så stærk position på markedet, således at der for forbrugeren ikke eksisterer noget andet produkt, som kan erstatte det. Så fokusér dit brand på din målgruppes behov.

Når du arbejder med branding, så overvej:

  • Hvilke behov har din målgruppe?
  • Opfylder dit brand disse unikke behov?
  • Hvorfor skal forbrugeren vælge netop dit brand?
  • Hvad er dit brands største konkurrencemæssige fordel?
  • Hvor holdbar er den?

Identificer de områder, hvor dit brand har en stærk, bæredygtig og konkurrencemæssig differentiering og realiserer denne.

Dette er en af de største værdier, du kan tilføje din virksomhed.